Sklep Kocjana
ul.Kocjana 1
Warszawa, Bemowo
tel: +48 733 665 584
email: kocjana@nasciezce.pl
Sklep Połczyńska
ul. Połczyńska 42
Warszawa, Bemowo
tel: +48 451 604 692
email: polczynska@nasciezce.pl
Aktualnie kontakt telefoniczny
może być utrudniony ze względu
na "gorący okres" serwisowy
Godziny otwarcia:
Pn-pt: 11.00 - 19.00
Sobota: 11.00 - 15.00
449,00 zł
449,00 zł
7 599,00 zł
2 999,00 zł
579,00 zł
579,00 zł
31 499,00 zł
439,00 zł
9 599,00 zł
1 799,00 zł
549,00 zł
2 499,00 zł
Orbea OIZ M 30
Opis
Oiz jest przeznaczony dla szybkich, doświadczonych rowerzystów, którzy wymagają superlekkiego, wydajnego i niezawodnego roweru z zawieszeniem do technicznych tras XC i wyczynowej jazdy cross country
Orbea OIZ M30
Zastosowane technologie w modelach Orbea OIZ 2021:
MATERIAŁY I TECHNOLOGIA
OMX CARBON Kiedy ciągłe poszukiwanie ulepszeń w naszej produkcji carbonu daje wyniki, które ledwo przypominają te sprzed kilku lat, czas zmienić sposób, w jaki mówimy o carbonie. Wraz z wprowadzeniem OMX pokazujemy kolarzom na całym świecie, nasze najlżejsze i najsztywniejsze ramy. Nie twierdzimy, że OMX to sekretna receptura - OMX jest na szczycie jeśli chodzi o produkcję rowerów z włókna węglowego.
REDUKCJA WAGI Jak udało nam się zredukować 250 g wagi, skoro Oiz był już jedną z najlżejszych dostępnych kombinacji rama / amortyzator
- OMX Carbon z przodu i z tyłu
- tylny trójkąt 430 mm )5mm krótszy niż w wersji OMR)
- Mocowanie Flat mount
Rezultat: jeden z najlżejszych rowerów na rynku z pełnym zawieszeniem.
OMR CARBON Rama OMR to najlepszy wybór dla rowerzystów poszukujących stabilności i nieco większego komfortu na dłuższe przejażdżki lub maratońskie przygody XC.
2080gr (M) z dumperem
ALUMINIUM HYDROFORMOWANE
Manipulujemy kształtami i grubością ścianek naszych aluminiowych rur, aby zwiększyć wytrzymałość i odporność na niepożądane zginanie. Wiele rur jest cieniowanych, aby zaoszczędzić ciężar w środku rur, z dala od naprężeń w połączeniach i strefach spawania. Dzięki zastosowaniu tak zaawansowanych technologii aluminiowych, jak nasza produkcja włókna węglowego, nasze rowery aluminiowe nigdy nie są na drugim miejscu. Ponieważ mają wspólną nazwę Oiz, aluminiowe ramy otrzymują ten sam poziom uwagi projektowej, co karbonowe - Rury są cieniowane i hydroformowane z gładkimi, polerowanymi spawami, aby pasowały do ram z kompozytów.
PORÓWNANIE MODELI OIZ
Karbon OMX łączy OMR i aluminium hydroformowane, oferując wiele modeli w szerokiej rozpiętości cen. W górnej części znajduje się rama OMX w połączeniu ze smukłym zawieszeniem Fiberlink, które zapewnia najniższą masę ramy. W środku zakresu połączyliśmy ramę OMR z aluminiowym łącznikiem zawieszenia z hydroformowanego Oiz. Wreszcie, oferujemy hydroformowane, polerowane aluminium Oiz, aby zapewnić te same osiągi XC jeszcze większej liczbie rowerzystów.
FIBERLINK
W pogoni za sztywnością i czystymi liniami opracowaliśmy wtryskowe włókno Fiberlink. Idealne połączenie niskiej wagi i imponującej sztywności, Fiberlink płynnie integruje się z kształtami Oiz i rurą podsiodłową. W niektórych modelach dostępna jest również aluminiowa wersja łącznika, która dodaje gramy, ale nie zmniejsza sztywności ani wyglądu.
ZAWIESZENIE XC
OIZ – DWA SKOKI - XC/TR Co mogłoby być tak fajne, jak najbardziej wydajny, elegancki i wyrafinowany rower XC 100 mm na świecie? Ten sam rower o skoku 120 mm. Ponieważ dostępne są dwie długości skoku w tej samej całkowitej długości amortyzatora, Oiz jest dostępny w dwóch konfiguracjach – Linia Pucharu Świata o skoku 100 mm i 120 mm TR do maratonu / i długich wycieczek. Wersja TR wykorzystuje widelec 120 mm i wprowadza kilka zmian szersze opony i twardszą specyfikacji, ale nie rezygnuje z niczego w wyścigu na szczyt.
GEOMETRIA
GEOMETRIA MISTRZOSTW ŚWIATA Geometria Oiz World Cup rodziła się przez lata projektowania światowej klasy rowerów XC. Pozycja jest agresywna, wygodna i szybka. W przeciwieństwie do geometrii TR, która poświęca trochę precyzji na rzecz wytrzymałości, geometria XC jest precyzyjna i intuicyjna dla maksymalnego przeniesienia mocy. Kąty i wymiary są rozważane w różnych rozmiarach, maksymalizując moc poprzez zwiększenie wydajności.
KĄT GŁÓWKI RAMY - 68º
KĄT RÓRY PODSIODŁOWEJ - 74.5º
TYLNY TRÓJKAT - 435mm MEDIUM
OIZ OMX - 430MM