Sklep Kocjana
ul.Kocjana 1
Warszawa, Bemowo
tel: +48 733 665 584
email: kocjana@nasciezce.pl
Sklep Połczyńska
ul. Połczyńska 42
Warszawa, Bemowo
tel: +48 451 604 692
email: polczynska@nasciezce.pl
Aktualnie kontakt telefoniczny
może być utrudniony ze względu
na "gorący okres" serwisowy
Godziny otwarcia:
Pn-pt: 11.00 - 19.00
Sobota: 11.00 - 15.00
449,00 zł
449,00 zł
7 599,00 zł
2 499,00 zł
Cena regularna:
2 999,00 zł
579,00 zł
579,00 zł
31 499,00 zł
439,00 zł
1 799,00 zł
549,00 zł
1 999,00 zł
Cena regularna:
2 499,00 zł
2 099,00 zł
RONDO MYLC CF 1 rozmiar M BLUE/BLACK
Cena regularna:
21 499,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
MYLC to gravelowa bestia przyszłości, która nie tylko dominuje na trudnym terenie, ale także oferuje niezrównany komfort, stabilność oraz prędkość na długich przelotach szutrowych.
Ten przełomowy rower został zaprojektowany w całkowitym oderwaniu od kanonów które wyznaczone zostały historycznie w tym segmencie przez rowery szosowe, na których bazują prawie wszystkie inne gravele na rynku. W przypadku MYLC-a sięgnęliśmy po inspiracje do świata, który jest bliższy temu w którym rowery gravelowe realnie funkcjonują, czyli do MTB.
Bardzo długi reach oraz łagodny kąt główki ramy powoduje, że rower jest wybitnie stabilny, zupełnie inaczej się zachowuje niż klasyczne gravele (czytaj: zmodyfikowane rowery przełajowe) które są w porównaniu do niego o wiele bardziej “nerwowe”.
Obszerne prześwity na opony do 700c x 47 mm, krótsza rura podsiodłowa kompatybilna z opuszczaną sztycą oraz niski przekrok to kolejne elementy które w sumie składają się na to, że MYLC jest rowerem wygodnym oraz niesamowicie dzielnym w terenie. Jadąc na MYLCu, zauważycie jak brukowe drogi na których wcześniej podskakiwaliście stają się przyjemnymi segmentami na których można płynnie pedałować w pozycji siedzącej, a zjazdy które wcześniej wywoływały strach w oczach nagle okazują się całkiem przystępnymi ścieżkami spacerowymi.
Należy zwrócić uwagę na to, że wbrew obiegowej opinii rowery długie, z łagodnymi kątami główki nie są powolne! Wręcz przeciwnie, taka geometria już od lat jest stosowana w MTB z tej prostej przyczyny, że stabilny rower pozwala rajderowi skupić się na pedałowaniu i generowaniu mocy a nie na próbie opanowywania podskakującego roweru. Człowiek męczy się o wiele mniej, może jechać dalej i dłużej. Już dziś widać, że w świecie zawodników gravel-racingu pojawiają się głosy że jest to właśnie ten kierunek w którym będą się rozwijały rowery szutrowe, więc jeśli chcecie jeździć już dziś na rowerze z przyszłości, spróbujcie MYLCa!
Specyfikacja:
- Rama: RONDO MYLC FLY CARBON
- Widelec: RONDO MYLC TWINTIP CARBON
- Kierownica: SPANK FLARE 25 420MM(S), 440MM(M), 460MM(l,XL)
- Gripy: VELO COMFORT TAPE
- Mostek: RONDO ICR 55MM(S, M), 75MM(L, XL)
- Stery: UPPER STACK: IS 52 / 28,6 LOWER STACK: IS 52 / 40 SHIS
- Siodło: SELLE SAN MARCO SHORTFIT
- Sztyca: RONDO CARBON 350 X 27.2
- Hamulce: SRAM RIVAL AXS HYDRAULIC BRAKES
- Tarcze: SRAM CENTERLOCK PACELINE 160F/R
- Manetki: SRAM RIVAL ETAP AXS
- Korby: SRAM RIVAL 1 DUB 42T 170MM(S), 172.5MM(M,L), 175MM (XL)
- Suport: EVO386
- Przerzutka przednia: '-
- Przerzutka tylna: SRAM RIVAL XLPR ETAP AXS
- Kaseta: SRAM XPLR XG-1271 Cassette 10-44
- Łańcuch: CN RIVAL D1 12S 116LI
- Piasty: RONDO X HUNT STRAIGHT PULL
- Obręcze: RONDO X HUNT GRAVEL X-WIDE ALUMINIUM
- Oś przednia: 100/12mm/thread 1.5
- Oś tylna: 142/12mm/thread 1.75
- Opony: VITTORIA TERRENO MIX 700C X 40